Ford Owners Club - Ford Forums Messages

Club Announcements

Discounted Car Insurance: Owners Club insurance could save you money on your car insurance. Get a quote

Review your Ford: Help others when it comes to buying a car like yours and review your Ford now

Ford Car Parts: View All ford car parts by category. Look for Ford Car Parts now!

AdBlock Warning

Parts of this website do not function properly with AdBlock enabled on your device. To get the best user experience on our website, please disable Adblock for this website (domain) on your browser.


Tambo

Budding Enthusiast
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

About Tambo

  • Rank
    Settling In Well

Contact Methods

  • First Name
    Tam

Profile Information

  • Gender*
    Male
  • Ford Model
    Fiesta LX
  • Ford Year
    2004
  • UK/Ireland Location
    Angus
  • Annual Mileage
    0 to 5000
  1. anybody tell me if wishbones are same through the range...ie st/lx etc ? they look same but just making sure cheers
  2. looking good harri...blends lights in with windows mate
  3. got a pic harri mate ?
  4. cheers again stoney...gonna go see a man shortly ;-)
  5. could a locksmith code it for immobiliser or is only dealers that can do that ? cheers stoney
  6. aryt guys the key coding guide in the owners guide...does it work ? any tips cheers peeps
  7. yeah soz Dan...just in there and seen msg...i got it sussed...just before M.O.T i tried to change a number plate bulb and the connection fell apart in my hand...so i rigged up a couple of led panels...just to get me through M.O.T led panels were burnt good style...tried to upload a pic to show you the nick but wont let me lol just taped number plate light wires up..changed the fuse and bingo cheers for you help Dan/Stef :P
  8. anybody any ideas where the fuse is and what colour it is ?
  9. just been at it...and hoping i have sourced the problem...to get it through its M.O.T ... i wired in 2 LED panels instead of the festoon bulbs for number plate lights...as the connections were rotten and fell apart when i took festoon out to change it...checked LED panels there just now and they are pot black and melted... can only think that maybe water has got into the panels...that would cause this yeah ??? i am going back out shortly to do away with the panels and tape the wires up for now...then change the fuse...so fingers crossed this is problem solved cheers for info guys ;)
  10. jumped in motor this morning to take other half to work....5 mins in smelt burning...then noticed dash lights had died...and all outside lights had died as well...outside lights working now....but aint left then on..just flicked on/off...(too scared) lol...dash lights are still dead...all dash lights are dead..only got dash lights when i turn on ignition smell is stronger from rear driver side light...peeled the wee bit o carpet back and wow... anybody any ideas ? cheers guys ;-)
  11. 04 PLATE/MK6/LX clutch pedal on my fiesta seems kinda NOTCHY...funny to describe... every now and again it will go easier to press down...and no NOTCHINESS lol... are there any known problems with pedal/spring ect ??? never had any clutch problems...had car bout 4/5 months...as far as i know it was a new clutch last year....and as i can tell it is... cheers peeps
  12. Good Stuff Cheers Dan :P
  13. any ideas whats got to be done mick ? or any threads to be had anywheres ? cheers mate
  14. anybody know if facelift rear lights for mk6 are straight swap for non-facelift ? cheers
  15. anybody know if theres an uprated drop link to be had anywhere ?