AdBlock Warning

Parts of this website do not function properly with AdBlock enabled on your device. To get the best user experience on our website, please disable Adblock for this website (domain) on your browser.


Jack Davies

Budding Enthusiast
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Jack Davies

  • Rank
    Member

Contact Methods

  • First Name jack

Profile Information

  • Ford Model Zetec s
  • Ford Year 2013
  • UK/Ireland Location Swansea
  • Annual Mileage 0 to 5000
  1. Dress Up Kit...

    Hi guys Thinking about doing this too. Was just wondering can I add the 17" alloys onto this if so how much extra are they? Thanks in advance!
  2. Fiesta Ecoboost Help

    Haven't got it yet mate waiting for my Insurance to come down in sept! Going to go for the white though. Thanks for the quick response :)
  3. Fiesta Ecoboost Help

    Hmmm I had a little look myself too didn't see anything, hope there are some made for the ecoboost really sets off the car.
  4. Fiesta Ecoboost Help

    Hi all Just wondering would these fit on the new fiesta? http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?index=0&sbk=1&nav=SEARCH&itemId=161008728268 Thanks in advance!
  5. Topman looking forward to seeing it! Sleepless night ahead for you haha!
  6. Zokomoko, could you put some pics up when you car arrives? So jealous!
  7. Zetec S 1.0 Help?

    Yeah mate the dress up kit is already on the car so I should be fine! Thanks for the help pretty clueless on stuff like this just want a zs but because if my age they won't even quote me so this looks like the best option. Thanks for the help much appreciated.
  8. Zetec S 1.0 Help?

    So if I buy the titanium with the dress up kit already added I will have to inform my insurance? Not looking for major mods just basics like wind deflectors, gel badges an maybe powder coat the wheels black.
  9. Zetec S 1.0 Help?

    Sorry mate I know for next time! Hmm debating wether to get the pre facelift titanium with the dress up kit then can get one of those a lot quicker and cheaper also the insurance is ok for my age. Thanks guys
  10. Zetec S 1.0 Help?

    Ohh I understand have looked into some are saying you can expect to wait up to 5 months will have to pop into my local dealer for a chat. Thanks for the help mate
  11. Zetec S 1.0 Help?

    Yeah was looking at options ... That's quick that's what id be looking at! Not many add ons either just privacy glass and the sync!
  12. Zetec S 1.0 Help?

    Ah ok mate thanks for the reply ill look into it!
  13. Zetec S 1.0 Help?

    Hi guys newbie here, thinking about buying a new zetec s in white 1.0 version 125ps. was just wodering how long the deliveries are taking bevause i know some people were having some long waits? cheers.
  14. Zetec S 1.0 Help?

    Hi guys newbie here, thinking about buying a new zetec s in white 1.0 version 125ps. was just wodering how long the deliveries are taking bevause i know some people were having some long waits? cheers.