• 1000's Of Fords For Sale
      1000's Of Fords For Sale
    • Get Your Club gear
      Get Your Club gear
    • Join Premium & Save
      Join Premium & Save
    • Share Your Car Experience
      Share Your Car Experience
    • Savings Up to 15% Off For Members
      Savings Up to 15% Off For Members
    • Huge Range of Ford Parts
      Huge Range of Ford Parts


AJ_sXe

Photo Location Game

Recommended Posts

I saw this on another forum and I liked the concept (all down to opinion) so I thought I would give it a go here.

The idea is you take a picture of your car somewhere random (i.e edge of cliff), then you challenge the next person to take a picture somewhere else random (e.g a bridge) and so forth.

I'm gonna cop out with the first challenge and say "Beside a container" :

dsc0083ar.jpg

Challenge: Outside a cop shop!

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Challenge: Outside a cop shop!

I'll remove myself from this challenge as i'm outside a Police Station nearly every day so no challenge to me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I also like this on PH!

Are us focus people invited?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I also like this on PH!

Are us focus people invited?

Anyone is invited! :D

Remember - Challenge one: your car outside a Police Station :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

What do you get if you get a copper sitting in the drivers seat thumbs up? :ph34r:

Kiddin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okok, ill be involved in a few days.

New photos too, no old ones!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Still no challenge.

I'd just get someone to take a picture of me.

:D

Might not be challenging to you, but then YOU could set a super hard one for someone else! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can I play with my courtesy car?? It's an Astra (spit) tho, hopin to get mine back soon

Anyone can play with any car they have....even a wannabe Holden!

Share this post


Link to post
Share on other sites
aa68ce0d.jpg I hope this counts it's the closest you can physically get at my station if so I'd like the next pic to be under an electricity pillion ( maybe not under but u no what I mean)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I expected this to be quite fun lol,

Me too :(

But I haven't been out since Sat I shall endeavour to take part more tomorrow ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ishall also be trying. I just need to find an electricity pylon..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Right.

40 minute drive specifically aimed at finding an electricity pylon - failed.

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

I could EZ mode this challenge thursday night when I go to pick the car up. theres a Pylon literally in spitting distance from the dealership in the Gym carpark. if I remember I shall take part!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In front of a league Football Club grounds with the club name in the picture, not sunday league or a 5 a side pitch.

BTW, do you think i could have got closer to the pylon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW, do you think i could have got closer to the pylon?

maybe if you took a hard left while approaching the pilon at say around 90mph drive1.gif

and i live in ireland man!!

we dont have any sort of league how can i compete with this one lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

My question is: Do I try for Celtic or Rang Some other team?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In front of a league Football Club grounds with the club name in the picture, not sunday league or a 5 a side pitch.

This would be very easy for me as I could go park up next to Aberdeen FC but... I don't wanna park my car at that dump nevermind taking a piccy, so I'll wait for the next one :) haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now